extra allt

Jag orkar inte förklara utförligt och bra vad som händer i mitt liv just nu...
Det enda jag har och säga just nu är att mitt liv är som en sladd. Den bara finns där och hänger och fyller en funktion, sen helt plötsligt utan anledning blir det en knut på den som är nästa helt jävla omöjlig att knyta upp. Ja, så är mitt liv nu. Lite extra jobbigt. Helt utan anledning... Eller?

Jag har iallafall jobbat idag, började kl 7 och slutade fyra. Var ute och sprang innan, det kändes riktigt skönt!
Imorgon är det jobb igen, mellan 7.30-16. Sen blir det till att cykla bort till Ellen, hon fyller ju 19 imorgon!

Nu blir det lite mys med mamma tror jag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0