Födelsedagen



Jag har knappt hunnit fatta att jag sitter och är 16 år isället för 15 innan min dag är slut. Visserligen inte riktigt än, men det är inte många timmar kvar på 16-årsdagen.

Jag kan inte annat än säga att denna dagen har varit otroligt lyckad!
Mamma och pappa väckte mig lite innan sju, sen satt vi tre i deras säng och åt frukost och tittade på Lucia-tåget på tv:n (som för övrigt var väldigt fint i år). Efter det somnade jag någon timma till i mammas och pappas säng.
Erika och Adam kom hem runt klockan 8 i morse, och då fick jag mitt paket av Erika. En klocka som jag hade glömt bort att jag önskade mig!
Timmarna gick, vid halv tolv kom mormor och vid tolv kom Helmer. Då var det dags att öppna mina presenter. Jag fick min klänning jag ska ha på nyår, pengar, godis m.m.
När klockan var två kom Bullen förbi och vid tre kom David, Nicke, Ellen, Josse och Emma och knackade på dörren. Vi satte oss nere i källaren med en rejäl fika, väldigt mys!

Tack för alla presenter jag fick av er,
och tack till alla som har grattat mig och gjort min födelsedag till något bra,

(den bästa presenten var att vi är vänner nu, och att du kom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0