grattis ellen

Jaha, då var min jobb-helg över. Och ska jag vara helt ärlig så var det inte så jobbigt att jobba helg som jag trodde att det skulle vara. Tiden gick mycket snabbare och allt kändes mycket mysigare på något vis! Visst, jag blev ju lite sinnesrubbad, eftersom jag blir förvirrad över vilken dag det är... Men spela roll, vänjer av mig med det snabbt! För imorgon börjar det igen, jobbar mellan 7,30-15! Denna veckan är ju veckan jag har längtat efter, den är lugn och skön!

Efter jobbet idag cyklade jag bort till Ellen, som kom hem från en vistelse i Skåne idag. Hon fyller ju 19, så det var jag, Nicke, Emily, Erika, Bullen och Andera som umgicks i huset på Kanalvägen och åt fördelsedagsfika idag! Ellen spelade massa låtar på sin nya gitarr hon fick idag, jag älskar bara hennes låt hon har skrivit själv! Jag önskar att alla kan få höra den, för den är verkligen jättebra!

Idag har jag skaffat mig en dator. En liten bärbar sak, eller kanske inte liten, men bärbar!
Har suttit och pillat och fixat lite med den idag, jag tycker det känns som en bra dator!

GRATTIS IGEN TILL ELLEN KARLMAN BÄST I VÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja, det var fruktansvärt mysigt igår, med allt gitarrspelande och sjungandet. Aw, måste vi göra om snart. :)

2008-12-08 @ 08:39:25
URL: http://zyprex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0