I'm so damn happy

Idag var det sista dagen på praktiken, och jag är en sån tönt! Jag har längtat till denna dagen för att jag äntligen ska få gå till skolan och träffa klassen igen, men nu när jag gick från praktiken idag kände jag mig helt ledsen inombords. Jag har trivts så bra, alla har varit så snälla! Mest kommer jag sakna Helena som var så snäll, och en tant som jag fäste mig vid. Men en posetiv sak är att jag fick lämna mitt telefonnummer, så hoppas hoppas att jag kommer få jobba där sen!

Efter praktiken skyndade jag mig hem, bytte om snabbt och packade träningsväskan, sen tog jag bussen in till stan och träffade Aliki! Jag har verkligen saknat henne, men det är förståligt eftersom vi inte har setts på över en månad! Vi gick iallafall och tittade lite på julklappar, men jag köpte inga, så jag har fortfarande tre stycken kvar. Men det löser sig, tids nog! Ska förmodligen på stan med BB imorgon, då fixar vi det!

Vid två skiljdes jag och Aliki åt, och jag gick upp till Katedral för att gå på en föreläsning med specialidrotten. Stötte på Ellinor så vi tog sällskap till Tegnéersalen där vår föreläsning var och jag ska säga er att det var ganska onödigt att vara där. Det enda Jan (som föreläste) pratade om var FIG, och jag vill inte veta allt om dem. Så, satt där och halvsov en och en halv timme. Yay!

Åkte bussen till Idrottskliniken med Ellinor och Hannah, vi var där idag och tränade. Anna hade oss i "Affro-dans" och det var nog något av det roligaste jag gjort på länge!

Tog bussen hem med Erika och Adam vid halv sju, och nu har jag precis gjort klart alla uppgifter som har med praktiken att göra, så nu kan jag bara ta det lugnt och titta på några avsnitt av Heros. Och det är så sjukt skönt att jag äntligen kan ta det lugnt!

ÄNTLIGEN SKOLA IMORGON!
(jag är sjuk, jag vet.)

Kommentarer
Postat av: Erika

Blogga dååååå! :)

Puss! :*

2008-12-21 @ 14:27:12
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0