julafton om fyra minuter, vart tog sommarn vägen? tänk snart är det vår.

Syster min sitter och tjatar på mig om att jag ska blogga, så varsågod Erika, här kommer din julklapp :)

Dagarna har flytit på, jag har jobbat på mammas jobb igår och idag. Då kände jag verkligen hur mycket jag saknade sommaren, eftersom både jag och Erika jobbade där i sommras.
Jag läste våra mejl vi skickade till varandra, och gud vad jag skrattade! Erika skrev att hon hade sett ett par pensionärer stanna i mitten av ett övergångställe och börjat prata, så vi bestämmde att när vi var gamla skulle vi göra samma sak!
När jag var i kopieringrummet kom Ulla-Stina in. Ha ha, Erika och jag tycker verkligen inte om henne. I sommras hade hon alltid tajt kjol, så man såg hennes troskant. Därför fick hon namnet troskanten, aka "TK".
Kände verkligen idag att jag saknar sommaren grymt mycket.

Och nu sitter jag här, det är skitkallt ute och om några minuter slår klockan tolv och det är julafton.
Det väcker kännslor...
Det gör ont, farmor.
Det är roligt och mysigt.
Och det är saknad.
Trots allt gillar jag julen, men jag har inte fått julkännslan än.
(Guess what, jag har hört att det kanske blir snö på julafton iallafall)

sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Erika

God Jul little one! :D

<3

2008-12-24 @ 01:00:08
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0