lyckat

Helt enkelt en underbart mysigt dag!
Vaknade upp hemma hos Emma, tog fel på bussen eftersom vi inte tänkte på att det var söndagsbussar idag, gick ner ill ICA, tog ettan, ner på stan och trängde in oss på Gina, ångrade det ganska snabbt. Jag köpte iallafall en ny jacka och ett par jeans-leggings idag.
Runt två, halv tre stack jag hem till Lukas, lekte med han och hans vän Pontus. Jag och Lukas gick ner till stan lite, hittade inget mer så vi gick och handlade mat. Sen hem till Lukas igen, kom på att vi glömde köpa glass så vi gick till Dalbo och köpte det. Kom hem till han igen och åt glass och tittade på TV. Fler av Lukas vänner kom, de skulle lana haha. Stack vid sju, åkte hem och hoppade av vid Ellen.
Lekte med Erika och Ellen sen, åt Ris-ala Malta hos henne, satt och tittade lite på "På spåret" med hennes familj, sen tittade vi på film "Sanning och konsekvens" på Ellens rum. Sen låg vi och tog på Ellen lite, Erika och jag. Sen gick vi hem :)

nu ska jag se heroes, great

Kommentarer
Postat av: Ellen

"Tog lite" ?! ;O

Jag kallar det sexuellt övergrepp!

Jeffla galningar :D

2008-12-27 @ 00:14:54
URL: http://ellenkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0