måndag igen

Den här kvällen blev inte riktigt som planerad.
Efter jobbet åkte jag bussen in till Vallen och tränade. Det var verkligen kul att få träffa friidrottarna igen, det var ett steg närmare civilisationen! Även om jag fick ta det lugnt idag, pga halsont, var det kul att vara tillbaka. En vecka hinner man tappa mycket på!

Jag skulle ha sovit borta hos Ellen i natt, men hennes jobb hade ringt henne, så hon börjar vid sju imorgon, istället för vid tolv. Jag tyckte det känndes onödigt att sova där borta då, när jag själv börjar vid två imorgon och kan ha sovmorgon. Jag ska lägga mig nere i källaren och ta med täcket och mina kuddar och titta på "The Holiday". Jag älskar den filmen.
den kan göra att jag glömmer bort att jag är själv ikväll.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0