meningslös rubrik

Jag skämms.
Jag skämms över när jag gick på högstadiet...
När jag åkte bussen till stan idag, så stod det ju en massa folk vid busshålssplatsen vid min gamla skola. Helt seriöst. Jag skämmdes när alla skulle gå på. Jag har aldrig tänkt på det innan, men det känndes som att alla var fjortisar, Alla tjejer som gick på fluffade till håret och putade med läpparna när de betalat och skulle sätta sig. Jag höll på att dö, för jag kom tänka på att jag var likadan när jag gick på högstadiet. Pinsamt. Tänk alla som tänkte att jag och mina vänner var fjortisar...

Jag var på världens sämsta humör idag. Jag var så arg att jag höll på att börja gråta, hela världen var emot mig, tyckte jag. Inte hittade jag någon klänning till nyår, mina planer för dagen blev inte alls som jag ville när jag inte skulle leka med någon i stan... Det slutade iallafall med att jag var med syster på stan (och förlåt att min dåliga humlr gick ut över dig!), sen åkte vi till Vallen och gymmade! På vägen hem inhandlade vi mammas och pappas julklapp.
Har varit med Bullen hela kvällen, vi drack kaffe hemma hos mig, sen var vi ute och gick en runda, Nu sitter jag hemma hos Bullen och väntar på att hon ska duscha färdigt, sen blir det Greveholm och popcorn!
Så dagen blev bättre och bättre!

och ikväll lyssnar jag på live-musik.


Kommentarer
Postat av: sara

haha, vi var väl aldrig fjortisar?;)

okej, ibland va vi nog väldigt jobbiga kanske när vi åkte in till stan å sånt, men vi hade ju kul?!

det är det som är meningen med livet, att man ska ha kul. det tror jag iaf.

2008-12-06 @ 22:13:08
URL: http://saarah92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0