tisdag

Det känns ungefär som jag är en zombie. Jag behöver sova mer, eftersom nästan hela natten försvann innan jag somnade. Men jag kan inte sova mer, jag har inte tid. För idag ångrar jag bittert att jag tackade ja till tandläkartiden klockan 11.40. Det betyder att jag måste åka 10.50 bussen, då kommer jag vara vid tandläkaren ungefär vid 11. Får väl gå in på Bergunda och leka, men kul själv.. Anyway, ska se om jag kanske behöver en sån bettskena, eftersom jag biter ihop mina tänder så att jag får ont i käkarna. Får se vad min lilla tandläkare säger!

Ikväll är det löpning runt sjön och BROTTNING som gäller. Det är faktist en sak jag är glad över! Jag har inte varit med på den träningen på fyra eller fem veckor, eftersom jag alltid har haft oturen att jobba kväll då. Det kommer bli kul, men jag kan ju bara tänka mig vad dålig jag kommer vara mot alla andra, nu när jag missat så mycket!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det ska bli kul att du är med ikväll :)

Jag har saknat det!

& du det kommer lösa sig :)

Du är också värd att må bra, & på lördag malin! då är det ÄNTLIGEN din dag! :)

om du inte ska iväg med erika på lördag kväll så får du mig att göra vad du vill med ;)

Puss på dig bästa lillasyster <3

du vet att jag älskar dig

2008-12-09 @ 11:17:31
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0