DEEM

Dagen har bestått av; David, Emma och Ellen!
Vaknade hemma hos David idag, jag hade verkligen ont i ryggen när jag vaknade för jag hade legat så konstigt... Vi åt en ordentlig frukost, som bestod vav Snickers och julmust, som hans mamma köpte åt oss, verkligen gott!
Runt halv ett, ett kom Emma förbi, vi satt och tittade på "Bring it on" medan David duschade. (Jag har saknat Emma btw, var länge sen jag träffade henne sist!) När klockan slog haöv tre åkte vi bussen ner till stan, och sen ut till Ellen! Det första vi gjorde var att äta pizza, fölt av en massa bus nere på Ellens rum! Efter ett tag blev vi sugna på någt gott, så vi bakade kladdkaka! Det samkade brra, som vanligt! David och Emma spårade ur på mig ett tag, de kletade ner mig med kladdkaka, men efter ett tag blev vi vänner igen :)
Vi spelade in nya låtar idag med, DEEM är tillbaka! :D

Och du kan prata med mig med, jag vill att du ska göra det.
Jag finns för dig, det vet du.
Så prata med mig!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet <3

2008-11-30 @ 22:07:46
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0