den roligaste träningen på länge!

Jag är helt lyrisk just nu, min kropp skriker av lycka.
Träningen idag var helt underbart kul, det var den roligaste träningen på länge! (Faktist roligare än brottningen t.o.m!) Det började med att jag mötte upp syster min på Vallen, sen skulle vi leta upp PK och resten av gänget, men eftersom vi alltid ska ha otur hittade vi dem inte. Precis när vi började ge upp hoppet om att vi skulle hitta dem, så ropar PK på oss.
Vi fick varsitt "puls-mätar-band" att sätta vid bröstkorgen, sen var träningen igång!
Vi började med en liten "hinderbana" eller vad jag ska kalla det, med idioten och massa stryka osv. Vi höll på där ungefär en kvart, sen fick vi en lite paus på kanske fem minuter sen var det dags igen. Men nu gjorde vi först en styrke-övning i 30 sekunder och sen sprang vi lilla varvet runt löparbanan med en medicinboll i famnen, för att sen få en styrkeövning till. Vi gjorde det 6*2. SJUKT JOBBIGT, men ändå så kul! (Och ja, jag blir grymt trissad av de andra kastarna som var med!)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0