en av de bättre söndagarna

Ännu en vecka är snart slut, det är helt sjukt vad tiden går fort tycker jag allt!

Idag vaknade jag i mammas och pappas säng runt klockan elva, TV:n va på, eftersom jag hade somnat mitt i filmen! Messade lite med David, sen bestämmde jag mig för att försöka hitta rätt i scen i filmen, så jag kunde se färdig den. När jag väl gjort det, tittade jag i kanske 20 minuter sen orkade jag inte mer. Jag hoppade in i duschen sen städade jag i ordning lite i köket efter igår och satte jag mig här.
Jag ska snart gå bort till Ellen en stund, sen runt klockan fem kommer David och gör mig sällskap!

Som sagt, en av de bättre söndagarna!
(även om jag hatar dem egentligen och även om bussarna går dåligt idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0