glöm bort mitt misstag

Du undviker mig, det gör du väl?
Idag kändes det så. Det kändes helt uppenbart...
Jag vet att jag gjorde bort mig, men jag tycker inte mindre om dig ändå.
Alla gör misstag, det vet du också.

Och ja, jag blir ledsen och besviken på mig själv.

I fredags efter skolan var det dags för vår lilla festliga tillställning med klassen!
Först åt vi på Akropolis, det var väldigt gott tycker jag allt! Därefter åkte vi bussen hem till Issa! Jag hade verkligen kul, vår klass den är ju helt underbar måste jag säga! Satt och gjorde sanning och konsekvens, och ett annat litet kortspel med Tobbe, Bajjen med flera först! Väldigt kul! Sen kom det lite fler folk än från vår klass, David, Ellen, Emma, Erika och Aida till exempel! Det var mysigt! :)
förlåt om jag var jobbig.

Igår var jag och Erika med Ellen. Vi firade att vi kännt varandra i ungefär ett år! Jag har saknat att bara vara vi tre. Jag uppskattade det verkligen!


Lite bilder från klassfesten btw! :)
Klicka på dem, så blir de stora!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0