Godmorgon världen

Vilken natt! När jag väl gick och la mig hade jag först svårt att sova, sen när jag väl somnat drömmde jag mardrömmar! Så jag tog mitt täcke och mina kuddar och gick in till mamma och pappa och la mig jämte dom. Och mamma höll om mig, mysigt. 
Vaknade för snart en timme sen, har suttit här och ätit frukost medan jag har gjort det sista på min design, den får se ut såhär nu tror jag :) 
Snart ska jag städa mitt rum, sen hoppas jag in i duschen. Jag orkar inte springa idag, jag tittar nog på film istället. Om jag hinner... Sen är det iallafall dags för att gå upp till Solgården för att påbörja min fem veckor långa praktik. Jag är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0