Jag ser praktiken där bakom hörnet

Nu börjar det nära sig praktiken. Det är en vecka kvar i skolan, sen är det bye bye OP08A ett tag. Ska vara ute i fem veckor, plus julovet med. Kommer sakna klassen, men jag hoppas på att vi kommer ses under tiden!
Och jag är nervös. Nervös att göra fel.

På Omvårdnadslektionen idag skulle vi tvätta varandras ansikte, den sk "övre toalett" och borsta varandras tänder. De var mycket roligare än det flesta trodde, tror och tycker jag iallafall!
Och nu är det äntligen bestämmt, på fredag är det mys med klassen! Som det ser ut nu så blir det först Lasergame och sen mys/fest hos Issa! Jag tror det kommer bli helylle!

Nu blir det plugga medicinsk-grunkurs för hela slanten, så jag förhoppningsvis hinner träffa Ellen en stund!
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0