kvällsturen

Jag kom precis hem från Solgården, har varit där i åtta timmar, från klockan ett till nio. Det gick jättebra, jag hade inte behövt vara ett dugg orolig inte! Min handledare heter Jenny, och hon som alla andra som jobbar på Solgården är super-roliga och trevliga, jag tror att de här fem veckorna kommer bli jättebra och förmodligen kommer de gå snabbt med! Till skillnad från fältstudien som vi hade för några veckor sen, så kände jag att jag gjorde någon nytta istället för att känna mig ivägen- och Jenny sa faktist att jag var en duktig elev. Det låter ju lovande, eller hur?! :)
Imorgon börjar jag vid åtta, jobbar inte helg denna veckan vilket passar bra!
Mitt schema verkar ganska chill!

Nu ska jag koka korv till mig, pappa och Erika!
Mums :)

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0