lite allt möjligt

Igår var ingen bra kväll,
det var en kväll med tårar.
Mamma <3

Idag jobbade jag från klockan åtta till fyra. Jenny var extra snäll idag, eftersom jag inte kunde sova i natt så fick jag exrta rast och fick sluta tidigare. Hon är bra hon!
Efter jobbet gick jag hem, och där bakades det pepparkakor för fulla muggar. Jag hjälpte mamma, Erika och Adam i kanske en halvtimme, sen orkade jag inte äta mer deg (eller baka för den delen heller) och avvek. Packade ihop lite saker och cyklade bort till Ellen. Där var David och Nicke med, umgicks ett tag med dem och sen var de tvunga att åka hem. När de åkt tog Ellen och jag en massa bilder, IGEN! Ha, det var inte så många som blev bra idag, men några lyckades vi allt få till!
Nu pratar Ellen med Robbin, så jag passar på att blogga lite ^^

Sover hos Ellen i natt, och imorgon blir det först julklapps-shopping med henne, och sen på eftermiddagen blir det till att åka hem till DAVID!
Mys dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0