Mysigt



Idag vaknade jag upp hemma hos Ellen för ovanlighetens skull!
Vi mornade oss ett tag, sen gjorde vi iordning oss och åkte in med bussen till stan vid tio i elva. Idag var det julklapps-shopping som gällde! Jag tycker det är grymt svårt med julklappar, men köpte iallafall till Erika och Ellen (ha, Ellen fick prova den själv, så dålig är jag). Ska försöka hitta fler saker nästa vecka, när Emma och jag ska ge oss ut på stan!
Anyway, efter ett tag började jag bli hungrig och jag kände hur jag spårade på allt och alla, så vi gick och åt pizza. Ibalnd får man vara tjock, okej? Satt där ett tag och åt och pratade, sen gick vi i några affärer till, tillslut orkade vi inte mer, så vi gick och satte oss på stationen. Vid tjugo över tre åkte Ellen hem, så jag gick mot Kungsmad och mötte David! Sen gick vi tillbaka till stationen, vi skulle ta ettan och den var försenad... Ovanligt. Nör bussen väl kom så fick vi inte åka med, eftersom busschaufören sa att hon var så sen, vi skulle ta nästa buss eftersom den skulle komma när som. Men ändå? Vad har länstrafiken emot oss?! Vi kom hem till David tillslut iallafall, satt och pratade med Josse lite i köket, medans fetto-David åt! Sen spelade vi massa spel på hans dator. Han var grym och jag var dålig. Fast, jag ägde han på Icy Tower! Ha!

Stannade hos Ellen på en kvällskaffe innan jag kom hem!

Imrgon ska jag upp tidigt igen och gå till jobbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0