nostalgitripp

Idag har jag bara en sak att säga och det är; BRA DAG!
Började med att jobba mellan åtta och tre, vi tittade på "Göta Kanal" och åt godis och ostbågar på förmiddagen, riktigt mys!
Efter jobbet åkte jag bussen in till bowlingen, träffade min gamla förskole-lärare Glenn där. Jag tänker då bara på "Glennkans frukostbullar" när jag hör hans namn, ha ha.

Är hemma hos David nu, jag ska sova här i natt.
Vi har suttit och tittat på massa gammla barnprogram på Youtube. Nostalgi till tusen, kommer ni ihåg "Kannan"? Jag blev allt lite tårögd när vi tittade på det. Det är nästan så att jag vill vara liten igen.

Kolla youtube och sök på "Barnprogram 90-tal" och förbered er på en liten nostalgitripp med lite tårar!


Kommentarer
Postat av: sara

åh! Glenn! fan va kul!

kände han igen dig??

hahaha, hans frukostbullar, ja kommer ihåg,

å han hade alltid sin gitarr med sig, å så sjöng vi den där låten.. pling pling liten fågel kommer upp i tö?! komemr du ihåg?



kannan! haha, jag kommer ihåg när vi pratade om det i skolan hela tiden, va kul de va! =)

2008-12-06 @ 22:16:10
URL: http://saarah92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0