Praktik- schemat

Jag kan inte direkt påstå att jag är särskillt pepp för att gå upp tidigt imorgon och gå till jobbis...
Jag har iallafall fått mitt schema nu, veckan som kommer är ganska lugn, är ledig på torsdag. Men veckan efter, då kommer jag jobba 40 timmar! Längtar till vecka 50, då jobbar jag bara 3 dagar PLUS att jag fyller år på lördagen! :)

v.48                                         v.49                                      
Måndag 8-16                        Måndag 8-16                           
Tisdag 13-21                        Tisdag 14-20                    
Onsdag 8-16,30                   Onsdag 7,30-16             
Torsdag LEDIG                    Torsdag LEDIG                
Fredag 7,30-15                     Fredag LEDIG                  
Lördag LEDIG                       Lördag 7-16                     
Söndag LEDIG                      Söndag 7,30-16

v.50                                         v.51
Måndag 7,30-15                   Måndag 13-21              
Tisdag LEDIG                       Tisdag 8-16
Onsdag 8-16                         Onsdag LEDIG
Torsdag 7,30-14,30             Torsdag SKOLA
Fredag LEDIG                       Fredag SKOLA- JULLOV!
Lördag LEDIG
Söndag LEDIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0