söndagar är visst något att hata

Vad va det jag sa?
Ha, jag borde väl veta bättre än att tro att en söndag skulle vara bra och lyckad!
David skulle komma hit idag, men eftersom bussen från Teleborg till stan var sen, så missade han bussen ut till Gemla. Så, vi kan int ses idag. Jag hatar när det inte blir som jag tänkt.
Måste det alltid vara en massa krabb med bussarna? Det ska då alltid vara problem och förseningar, speciellt när man har brottom eller har någon tid att passa!
Inte nog med att bussarna alltid ska vara sena, nej, det går knappt några bussar ut till mig på söndagar!
Jag hatar länstrafiken ibland!

sak samma, nu ska jag göra något annat kreativt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0