Två, än så länge bra dagar!

Ha, igår var en mys dag! :)
Jenny släppte iväg mig kanske 50 minuter tidigare, så jag cyklade bort till Ellen för att ta en kaffe innan träningen! Var där en stund och pratade med henne, sen åkte jag bussen 16,20 (som för övrigt var full packad med folk)  till träningen. Vi tränade bara en timma, sprang massa lopp, vilket var jobbigt! Iallafall, vid 6 skulle vi upp till konferans-rummet för att en tant för Swedbank skulle komma och prata med oss. Swedbank sponsrar oss ungdomar, 15-17 år btw ;) Vi satt iallafall och lyssnade på henne i kanske 20 minuter, sen slutade vi så jag tog mig en dusch på Vallen och medan jag väntade på min buss sen, gick jag och tittade på en klänning till nyår. Hittade dock ingen ;(
Hoppade av vid Ellen, David och Nicke var där med! De skulle in till stan sen och hämta något hos Nicke, så vi åkte in dit och när vi kom tillbaka till Ellen satt vi plus Ann, Ezio och Ellens mormor och åt ostbricka! Verkligen trevligt och kul, ni anar inte hur mysiga mina vänner är! Åkte hem vid tio-tiden eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Sov inne hos Erika i natt, mysigt!

Är hemma på lunch nu, slutar lite efter två idag så jag ska hinna med bussen till stan, fys-träning med PK och kastarna idag! Kommer nog bli skoj! :)
Och i morse åkte mamma och pappa till England, de kommer hm på måndag kväll. Det innebär att Erika och jag är själva hela helgen! Men ikväll får jag inte vara hemma, Erika och Adam ska fira sin 6-månaders dag! Jag sover hos Ellen ikväll anyway, så...

Nu ska jag tillbaka till solgården och jobba :G


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0