Umgås en dag med mina vänner och jag lovar er att ni kommer ha men för livet, helt SERIÖST!

Efter praktiken cyklade jag bort till Ellen en snabbis, det var egentligen tänk att jag skulle åka bussen in till stan, men eftersom Ellen och Nicke skulle in de med, så släppte de av mig vid Katedral. Hade teori med specialidrotten där, vi fick höra massa prat om skador osv, sen fick vi öva på hur man ska göra om någon stukar foten och hur man ska tejpa sin fot efter stukning! Efter teorin åkte jag bussen till David, var där ett tag sen åkte jag, David, Nicke och Ellen till stan för Ellen skulle möta Martin lite snabbt. Åkte till Maxi och köpte glass och annat smått, sen körde vi ut till Ellen. Och nu kommer anledningen till rubriken, idag kunde inte barnen låta mig vara! Det var pikar hit och dissningar dit, ett tag visste jag inte vart jag skulle ta vägen! Jag vet att de inte är seriösa, men efter ett tag blir jag less ;P
Men tro det eller ej, så älskar jag er ändå.
Och jag har haft det svårt, jag är ju fet :)

Nu sitter jag här med en grym huvudvärk och sliten kropp, och jag känner att det verkligen inte är läge för att bli sjuk nu! Kan kanske bero på allt bus borta hos Ellen innan, men ändå. Jag vill inte missa praktiken, så jag får ta igen den över jul. Ska nog gå och lägga mig snart, så jag är fit for fight imorgon igen :)

Och vill ni veta en sak?
Idag kom vi fram till att David är starkare än mig. Det tycker han är dåligt, eftersom jag är friidrottare.
Ha, puss på han ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0