Vintern är härlig!

Ännu mer snö utanför fönstret i morse!
Visst, det är inte mycket snö, men ändå! Jag tycker det är supermys :)
Och kommer det lite i taget så blir det ju mycket tillslut, eftersom det är så kallt!
Vintern är fin, när det är minsgrader, snö och skinande sol!


Dagen än så länge har inte varit så rolig.
Sov hos Ellen i natt, (det är iofs alltid lika uppskattat!) gick upp vid åtta för att ta bussen in till träningen. Inte ens det kändes tipptopp idag, eftersom jag var så trött och seg i kroppen. Vi var på Atleticum, och jag kände mig svag ha ha. Åkte hem vid elva iallafall och satte mig vid datorn, hade tänkt skriva dagboken vi ska göra när vi är på praktik. Men jag hittade annat som var mycket roligare att göra på dtaorn, än skriva. Efter någon timma städade jag först mitt rum (vilket verkligen behövdes!) och sen toan. Klapp på axeln till mig, tycker jag allt!

Erika och Adam kom hem nyss, de hade köpt fika! Och eftersom de tycker att jag är tjock köpte de extra mycket fika till mig, tack :)
David kommer nog ut sen, det är mys!
Och vid tio-tiden kommer Ellen! Då ska hon, jag, Erika och Adam spela poker och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0