17 again

Kom nyss hem från stan. Åkte in halv sex med Johanna och Hannah, sen träffade vi Emelie, Erika, Adam, Johanna och Kim. Vi gick och köpte mat på pastabaren/subway sen stack vi ner till sjön och åt och mös i solen! Vid åtta gick vi upp till Johan en snabbis sen gick vi till bion och mötte upp Kempa och Wesslan och köpte en varsinn biobiljett till 17 again.
Filmen var faktist riktigt bra, en typisk tjejfilm tycker jag. Men det gillar vi! :D
Mysig kväll med Spanienfolk! + Kim haha.

Nu ska jag sova, ska upp vid fem imorgon, sen drar jag, Erika, Ellen, mamma och mormor till Ullared. På kvällen är det fest hos Johan. Taggad inför valborg, ohja!

"SWEET BABY JESUS" (L)



Kommentarer
Postat av: johanna

:D en toppenkväll :)

riktigt mysig, <3

tur att du följde med !

jag tog bilderna från dig btw ^^ haha

2009-04-30 @ 00:19:51
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/
Postat av: svar - johanna

riktig sweet baby jesus kväll :D

hihi! <3

2009-04-30 @ 05:41:42
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0