back on track

Hemma från Spanien igen och det kan ta sig någon stanns, jag vill tillbaka!
Så sjukt jävla underbart att det tar ungefär 10 minuter när man kommit hem innan man är tillbaka i samma stres som innan man åkte. Underbart... Verkligen!

Anyhow, jag har haft det sjukt jävla nice! Och tiden gick skitfort, hade inte bangat på en vecka till.
Ska lägga in lite bilder och skriva mer sen tänkte jag, för jag pallar inte. Gick upp halv sju i morse och sen har vi rest i 10 jävla timmar. Baa

Ska ut och gå med Bullen snart! Puss på det iallafall!


Kommentarer
Postat av: Ellen

jaha, där ser man

erika var inte den enda som fann nöjet av att bära min klänning (Y)

2009-04-21 @ 23:18:39
Postat av: svar - Ellen

vad jag vet så finns det inte bara ett exemplar av en sådan klänning här i världen.

2009-04-22 @ 10:01:09
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fel av mig. skumt att det var så många som hade såna.



fan vad spänd du lät malin :S

2009-04-22 @ 21:28:49
Postat av: Anonym

inte ett dugg skumt med tanke på att det är klänningar från gina

2009-04-22 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0