blodig söndag

Idag har det inte alls vart särskillt bra väder :(

Har iallafall varit borta hos Ellen största delen av dagen, vilket är uppsakttat! :)
Vet inte riktigt vad vi gjorde... Kollade lite på film och sen vet jag inte vad vi gjorde fram till kvart i åtta då David kom! :O Vi åt iallfall pizza som jag blev tvingad att cykla och hämta. Sen tittade vi lite på Wipeout och Parlamentet. Och sen cyklade jag hem, för jag ska ju jobba imorgon. Roligt... Men jag får ju pengar!

Och tack för att du ignorerar mig :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha har du med blivit ellens pizza slav nu ;)

2009-04-06 @ 14:18:57
Postat av: svar - Andrea

haha jag har vart det länge :(

2009-04-06 @ 18:17:20
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0