bury me deep inside your heart

Längesen jag bloggade nu :O
Men iallafall, jag åkte ur stalker-leken i fredags, efter oerhört osjysst spel av Filip och Tommy.... Nåväl, vad är en bal på slottet?
Efter skolan i fredags var det först Samarkand med Issa. Jag köpte två par nya skor. Sen var det dags för träning, efter den bar det av ut till Sandsbro med Ellen, Erika och Andera. Mötte upp Emily och co vid pizzerian och sen gick vi ner till badplatsen. David, Nicke, Josse och Stark kom sen! :D Vi skulle grilla och mysa. Okej alla mös men ingen grillade. Eller jo, Andrea grillade envist sin korv på en jävligt dålig eld ^^ Och Knutsson-barnen grillade och delade med sig av sina marsmallows haha. Var iallafall en bra kväll! :)
I lördags var jag på stan med mamma och syster, köpte en rutig kjol och en ny mobil! På eftermiddagen kom dos-David och vi kollade på bilder från Spanien, var ute och gick lite och tog kort. Var borta hos Ellen lite med. På kvällen grillade vi med mamma, pappa och Erika! Riktigt mysigt!

Imorgon är det redan onsdag och sista dagen i skolan denna veckan, asnice ju! Älskar vi inte långhelger? :D
På torsdag morgon åker jag, Erika, Ellen, mamma och mormor till Ullared. På kvällen blir det festligeheter med friidrottarna och David ska vara med! Sen ska jag sova hos han! :)
Längtar till helgen en bit, ska vara ensam hemma! Hoppas David kommer förbi en dag haha :D


David <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

hehehe, längesen... 3 dagar sen ;)



fin bild på dig o davert :)

2009-04-29 @ 12:35:24
URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
Postat av: svar - Ellen

haha ne fem faktist :D

och länge för att vara med ;)



tack :)

2009-04-29 @ 17:02:00
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0