dag x

hoho, idag har det vart en chillig dag, härligt!
hade först svenska, sen omvårdnad där vi skulle göra klart våra arbeten som vi håller på med. Vi skulle inte samlas innan vi slutade, så jag, Martina, Elin och Lisa drog till Dag X.

Det var så sjukt, vi skulle in på H&M innan vi skulle ta bussen, så innan vi går in i Linnégallerian kommer det fram en tjej till oss och undrar om vi vill vara hårmodeler. Hon skickar upp oss till frisören där, för vi ville kolla läget ;). Om vi ville vara hårmodeler skulle de färga och klippa håret, men när vi gick upp dit då så sa de att det bara skulle vara korta frisyrer. Så ingen av oss ville det, haha. Jag håller ju på och sparar till långt :O
Iaf, när vi går därifrån och ska in på H&M så kommer det två nissar från SR kronoberg, den radion ni vet och vill ställa lite frågor och så till ett program som ska börja. Frågorna var: Vad är trampa snett? Har du någon idol? och Berätta en vits. Jag körde min vits med den gröna och den gula bananen haha :)

När vi väl kom till Dag X var klockan elva, gick där sen stund sen stack vi och åt på McDonald's. Mysigt! :)
Sen åkte jag hem och hoppade av vid Ellen. Vi satt ute på balkongen och mös, sen vid tre-tiden kom  Nina. Riktigt kul att umgås igen!
Vid halv sex kom Emma med, både jag och hon ska sova hos Ellen inatt.
pöss


Haha outfit btw :)


Här pratar vi med radionissarna :G

Kommentarer
Postat av: Lisa

diggar bilden på mig exremt mkt! :O eller inte xD

2009-04-02 @ 22:03:18
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: svar - Lisa

hahaha jo den är het! :G (hairy)

2009-04-03 @ 17:03:52
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0