"Den sista måltiden"

Tiden går fort. Nästan för fort... Iallafall kvällen igår och dagen idag. Jag var hos David och sleepade där och tiden gick... för fort. För nu kommer jag inte träffa honom på en vecka, and it makes me kind of sad. Kommer sakna min plutt!

Och nu har jag äntligen dragit tummen ur röven och börjat packa lite smått. Hatar verkligen det! Jag sprang nyss runt och hoppade och gjorde höga knän för att se om jag kunde röra mig i mina shorts, och det kunde jag! Så nu har jag packat ner dom! Alla mina eluttag är förövrigt upptagna. Laddar allt som jag kommer ha nytta av. Även min kamera som suger, men haha den får fan duga! Just nu känns det som om jag kommer ha för mycket saker med mig. Som vanligt. Jag får helt enkelt pressa ihop väskan sen. Som vanligt. Hahaha som sagt, det här med att packa är verkligen INTE min tepåse...
Jag måste skriva färdigt de sista omv.uppgiftera med ikväll. Pallar ju inte :'(
Vi ska grilla sen. Som den sista måltiden... Det där lät deep...

Vi åker från Växjö till Danmark klockan ett i natt. Sen vid sex åker vi till Spanien. HELYLLE.
Ha det bra hemma folket!


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, den sista måltiden!!! de sa jag ju med, du vet om att vi skulle äta de efter vi hade vatt ute å gått!! :p kul kul xD

2009-04-14 @ 19:09:37
URL: http://saarah92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0