España

Så, nu ska jag ger er en snabb liten sammafattning av veckan i Spanien!
Började med att åka buss från Växjö till Danmark ett på måndag/tisdag natt, flyget gick från Danmark till Spanien 6,20. Jag sov hela vägen på flyget. När vi var framme fick vi titta omkring vid hotellet och äta lunch innan vi fick våra rum. Då gjorde vi även upptäckten att Johan Wissman var på samma hotell som oss och skulle träna på samma arena, soft! Senare på dagen gick vi till arenan, kom fram efter kanske 45 minuter eftersom vi gick vilse.
Resten av dagarna tränade vi satan, jag och Erika fick kasta massa och det gick förvånadsvärt bra! Det var både jobbiga styrke-pass och chill kastning. Vi hade ett pool-pass i den kalla poolen, men det var sjukt jobbigt men kul. Vi gymmade och svettades. Vi hade kvällsaktiviteter, tex. en turnering i kortspelet som jag och Hannah kom på andra plats. Vi hade musik-quiz och Talangjakt. Vi var ute och festade i Benidorm på fredagen och hade vår lediga dag på lördagen då vi shoppade. Kvällen innan vi åkte hem mös alla tillsammans på rummen, sen åkte vi in till Benidorm och besökte Bahamas, samma ställ som i fredags. Där var det riktigt kul! Kom hem vid tre på natten och gick upp halv sju. Åkte från hotellet halv åtta och flyget gick 10,30. Kom till Danmark vid två och halv tre åkte vi hem mot Växjö, där vi var vid tjugo i sex.
Hemma efter en underbar vecka, hur roligt som helst. Folket är asnice!!! Vädret var bra, förutom lördag kväll och hela söndagen då det spöregnade och åskade.
Och jag fullföljde mitt enda mission i Spanien, och det var att jag åt glass VARJE dag, asnice! :D

Här är lite bilder med! Kolla på dem om ni vill, men dem är skitnice :)



Kommentarer
Postat av: Lisa Palm

nämen där hittade man ju en släkting på en av bilderna :O en palm! xD hahahha hoppas du tänkte på mig när du såg den malert ;D vi har saknat dig mkt här hemma så de e skönt att du e tillbaka :) <3

2009-04-22 @ 18:47:54
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: sara

snygga bilder! :D

å du, ja förstår varför du vill tillbaka, ser ut som ni haft de välidgt kul :D

2009-04-22 @ 18:48:21
URL: http://saarah92.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hola roomie! :)

Jäklar vad mkt bra bilder! Tillbakalängtan är stor, eller vad säger du?

2009-04-22 @ 22:01:21
Postat av: svar - Lisa Palm

haha en spansk släkting ftw :D sknar er med :) <3

2009-04-22 @ 22:03:27
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: svar - sara

tack! :D

ja, det var verkligen askul :D

2009-04-22 @ 23:00:52
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: svar -

haha ja lätt :D det var ju skitkul, ladda för läger nästa år? jä!

2009-04-22 @ 23:01:40
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0