jobb och david

Idag har varit en riktigt bra dag, så glad som jag har varit idag var längesen!
Började med jobb från tjugo över sju till klockan fyra i eftermiddags. Till min och Erikas stora förskräckelse har de nu sänkt tiden på fikarasterna, nio-fikat är nu 20 minuter och två-fikar är 10! OMG! :O Det är ju fikat och rasterna vi lever för. Liksom... Jaha bara en och en halv timma till fika, sen 2 timmar till lunch, ni fattar ju! Haha

Efter jobbet idag åkte jag till David! :)
När jag kom till honom så fick jag tio röda rosor! En ros för varje av våra tio månader som vi firar idag. Men min teori är att David vill gifta sig med mig nu. ;) Vi tittade på film, Meet Dave och sen spelade vi lite gitarr, mest David faktist ^^ Gick och köpte en varsin plopp och dricka. David köpte en cola och jag en Mer. Även om jag egentligen med vart väldigt sugen på cola, men jag tyckte det såg dumt ut om vi köpte likadant så jag hoppade det idag. haha

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag, David, Nicke och Josse åka till Kaskad och bada!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0