kaskad

Idag har jag, David, Josse och Nicke varit i Tingsryd på äventyr! :O
Åkte bussen till stan 9,25 men vi åkte inte förens elva ^^ Först beskte vi Kaskad och det vart VERKLIGEN litet, haha mycket mindre än vad jag kom ihåg det när jag, Erika och mormor var där! Iallafall, det var ganska kul ändå, bara man är med rätt folk så! :)
Vid två-tiden gav vi upp badandet och duschade och sen åkte vi till Börjes! Åt först maaat, kebab, pizza och hamburgare och sånt skit! Sen gick vi upp på Börjes då och fikade. Deras kaffe kostar hela en krona och femtio öre... O-M-G! Jag fikade iallfall på te (även det för en krona och femtio öre!:D) och en sockerbulle med vaniljkräm. Hela kalaset kostade hela nio kronor och femtio öre! Hahaha
Åkte hem sen till Nicke och var där en stund, sen var vi med hans mamma och handlade. Mamma ringde mig då, så jag åkte ner till stan och mötte henne och pappa där och åkte hem och åt! Sen cyklade jag och syster min bort till Ellen och gav henne ett litet påskägg. Senare kom David och Nicke med! :) Var ute lite med Bullen sen med!

Mys dag tycker jag allt, men jag saknar David! Cry me a riverrrrrr!

Kommentarer
Postat av: emmelie

visst är tingsryd härligt ;) haha

2009-04-10 @ 12:10:09
Postat av: svar - emmelie

hihi ja det är det väääärkligen :D haha

2009-04-11 @ 13:02:53
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0