Min och Davids framtid är planerad!

Hej hej (A)
Idag har jag och David pratat om vår framtid! :D Vi tänkte att eftersom det är vår 10-månadersdag imorgon så var det dags nu! Vi har kommit fram till att innan vi är 25 så ska vi skaffa en katt och sen en hund. Sen vill vi ha 7 barn! Vi ska flytta till en lägenhet på Araby, eftersom det är billigt där! Hittar vi en billig lägenhet någon annan stanns går det bra det med. Vi ska ha en fin bil, men måste förmodligen köpa en liten buss sen så att alla knoddar får plats! Men det tar vi som det kommer, man vet ju aldrig vad som händer menar jag ;)
Kolla bilderna så ska ni få se våra planer! Vad tycker ni?! :D



En sån här katt vill vi ha :D


Och helst en sån här sötnos till hund! :D


En sån har fin lägenhet, eller något liknande :)


Denna fina pärlan ska vi glida runt i, innan det kanske är dags att byta till något större...


... som den här!

Vi har dock inte bestämmt någon barnvagn ännu, kanske kan ta den jag eller David hade när vi var små. Det återstår att se! :D

Kommentarer
Postat av: david

hahaha jag avlider (L)

2009-04-08 @ 11:58:26
URL: http://davknut.blogg.se/
Postat av: svar - david

nej gör inte det! då har vi ju ingen framtid :(

2009-04-08 @ 18:25:56
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0