påsklov ftw

Hei hei allihopa! :D
Inget uppdaterande igår, för jag hade fullt upp höhö.
Först träning (yay :D) sen skola. Fick tillbaka matteproven, inte riktigt nöjd var jag då inte!
Efter skolan så var det PÅSKLOV haha och jag stack hem till Emma, bytte kläder och sminkade mig hos henne. Sen satt vi och tittade på Kvarteret Skatan lite och skrattade massor! Runt halv nio ringde David och sa att de skulle hämta upp oss i Thims van, så vi åkte runt lite i den, jag, Emma, David, Ronja, Nicke, Balle och så Thim då ;) Kvart i tio gjorde Ellen och Andera oss sällskap, sen åkte vi till Nickes bror och hans kompisar och var där ett tag. Sen körde vi lite till, lämnade av Ellen i Gemla och sen blev jag och David avsläppta hos honom. Och då sov vi :) Bra summering av dagen tycker jag allt!

Idag är det skitvarmt, var 21 grader i solen! :O Men det gillar vi!
Pappa hämtade mig hos David vid fyra, sen fick jag övningsköra lite. Det gick bra, förutom att jag nästan craschade växellådan haha :O
Sandra ringde nyss och frågade om jag ville leka med henne och Felicia och det ville jag nog ;)
Ska bara äta tre-rätters med mamma, pappa och Erika innan! :)

Kommentarer
Postat av: sara

jaja.. du lekte inte med mih..

men de är lugnt.. ja va ju ändå äcklig..

eller va va de nu igen? ;)

2009-04-04 @ 22:18:11
URL: http://saarah92.blogg.se/
Postat av: svar - sara

ja men du är ju äcklig....

:D

haha lekte visst med dig ändå sen :(

2009-04-04 @ 22:19:25
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0