Stalker

Tillbaka i skolan idag! Och det var roligt att träffa alla igen, men jag känner ju hur mycket jag har missat! Idag hade de prov i med.grund som jag måste göra snart, sen har de börjat med projektarbetet och jag har inte ens en grupp :( Sen ska jag skriva mitt engelska-tal i helgen och börja läsa engelskaboken, plus skriva klart det sista på omvårdnadsuppgifterna! Haha omg, jag tror jag vill dö :)

Första dagen för mig i Stalker-tävlingen idag, och jag hade så bra koll på läget på min lilla person jag ska döda. Var bakom honom och skulle peta honom på näsan med bananen (eftersom han har badring och då är man skyddad och kan bara bli tagen på näsan) och så vänder han sig precis om, så han springer utav helvete genom hela skolan och ut md mig efter sig. Man jag tog inte han, för han sprang utanför skolans område, och där fick man inte ta varandra informerade han min så vänligt om. Gjorde 2 försök till att döda honom, men hans vänner hjälpte honom och skrek när de såg mig. Stod bakom mjölken i maten och väntade, men hann inte ta honom eftersom hans vänner skvallrade... :O Men imon då jävlar gäller det, men jag måste passa mig för då vet jag att min stalker som ska döda mig är i skolan. Jag satsar på att ha en cykelhjälm på mig :D

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från Spanien här snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0