sunny day, yay

O-M-G vad det är härligt med  sol (#) :D
Skön dag i skolan, fick tillbaka engelskaproven och jag fick 101 av 120, alltså ett VG nästan MVG, verkligen glad! :D
Sen var jag med och tävlade i äggkastartävlingen idag, det gick som det gick men haha det vart ju kul iallafall!
Var inte med på idrotten bara för min hals är cp, så jag och Tobbe, som inte heller va med då, "gick" en runda. Haha satte oss på några bänkar precis utanför gympasalen typ, så satt vi där och gottade oss och tog lite bilder ;)

Åkte med syster min till Samarkand sen, tittade på mönster till hennes balklänning och sen var vi inne på H&M, Stadium och sen kollade vi lite på skor! Idag köpte jag en gul BH, sexig! Och två leggings!
Sen körde Erika mig till tandläkaren, fick min efterlängtade bettskena som för övrigt är svårt att prata med ;D Erika släppte av mig hos Ellen sen och vi spelade årets första kubb-match som jag vann överlagset! ;) Sen fick vi ett ryck, så vi tog upp deras utemöbler till balkongen och sen satt vi där i solen och drack kaffe, mysigt!

Nu ska jag, mamma och Erika till Alvesta och titta på garn till min tunika och tröja som mamma ska göra! :)
Sen ska jag nog bort till Ellen en stund till och sitta på balkongen haha!



Haha Tobbe och jag är riktigt sexiga! :D


Kommentarer
Postat av: Tobie :)

Smexiga.se -Sidan för oss! ^^

2009-04-01 @ 17:47:04
Postat av: svar - Tobie :)

haha du har så rätt så :D (Y)

2009-04-01 @ 18:06:44
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: emma

tycker lätt att du va sötast malin pullan ;)

2009-04-01 @ 22:46:00
Postat av: svar - emma

min lebb-emma är sötmos :)

2009-04-01 @ 22:52:13
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0