The final countdown

Nu mina vänner närmar det sig. Idag är det endast en vecka kvar, sen åker vi till Spanien! wunderbar!

Och idag var det första dagen på påskolovet. Och första dagen på jobbis för denna gången. Som vanligt gick tiden faktist ganska snabbt, för jag och Erika har verkligen roligt tillsammans! :D På fikat fick vi tårta idag, inte så gott som jag hoppades på :'( haha.
Efter jobbet joggade jag upp till Vallen, sen kom Erika några minuter senare och ordnade en liten träning åt mig. Idag vart det intervaller, jobbigt men kul! Skönt att vara igån igen! :)

Ikväll har Ellen pellen vart hemma hos oss. Vi har tittat på Förtrollad och myst!

Nu ska jag sova!


Syster alltid lika snygg på jobbis haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0