the shit is bananas

Hola amigos!
Det har varit en riktigt rolig dag i dag! Skolan flyter på, jag har blivit indelad i en grupp för vårt projektarbete nu, känns skönt!

Och idag har jag fortsatt min jakt på mitt lilla köttstycke som jag ska döda med min banan. Jag var så nära idag, fick tag i hans arm men han slet sig loss :( Men imon då jävlar! En sak som är lite stressande är att min stalker som ska döda mig är mig hack i häl. Idag kom han in i matslen där jag satt och jagade runt mig där inne, sen skulle jag springa ut men hans kompisar stod och blockerade utgången, så han kom ifatt mig och höll fast mig. Jag hade cykelhjläm på mig, så han var tvungen att ta mig på näsan, så jag höll händerna stenhårt över min näsa och han lyckades inte få bort dem, tror säkert han försökte i 10 minuter! Haha, han hade världens skabbigaste banan med, helt svart och äcklig, så tillsut blev den mos och det kom massa på min kläder. Han släppte mig då iallafall, men 5 minuter senare kom han ifatt mig igen med en ny banan, men jag slet ur den ur hans händer och stampade sönder den, så jag klarade mig idag! :D Fast jag blev utan mat, för jag kunde inte gå in i matsalen igen och äta. Efter letade han efter mig resten av dagen och kolade upp mitt schema! Imorgon gäller det att vara på sin vakt, för nu är det krig!

Klippte mig efter skolan idag med, det blev jättebra tycker jag! Är väldigt blond nu och det blev inte alls så kort och allt det slitna är borta! Jag känner mig som en ny människa :O haha


Såhär vacker var jag i min hjälm! :D


Mina kläder som är nerkletade med banan :(


And my knew hair cut! :D


Kommentarer
Postat av: sara

fan va snyggt du :D !

håret asså ;)

2009-04-26 @ 20:35:13
URL: http://saarah92.blogg.se/
Postat av: svar - sara

haha tack du :D

för det med håret asså ;) haha

2009-04-26 @ 20:55:59
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0