baaah 2

Så jävla irriterad blev jag idag när jag åkte bussen hem.
Det satt tre killar och en tjej framför mig, de var kanske 14-15 år och trodde att de var såå himla häfftiga. För att de hade snott med sig ett varsitt sugrör från McDonald's som de sköt blött papper på folk med. Men guess what? Jag och alla andra tyckte inte att vi var så häfftiga :) Nej, ni är bara fula, äckliga och omogna fjortisar som alla bara stör sig på. Eller förlåt mig, det kanske är coolt? I alla fall, när jag tillslut blev offer och fick en blöt pappersboll på mig, och som dessutom kom från den skabbigaste av killarna, blev jag riktigt förbannad. Men jag höll käften. Och det var tur för dom att det inte kom en boll till, för då hade de fått höra hur äckliga de var. Och att de skulle fått ett sugrör uppkört i röven.

För övrigt har denna helgen varit mys!
I fredags åkte David, Jesper och Bullen med mig hem. Vi gjorde pizza, tog kort och mös massa. Emmerlina kom sen också. Vi kollade på film och sen sov alla hos mig :)
Igår åkte jag till David och... sov där. Haha och vi lärde oss "Thousand miles", den låten som är med i White Chicks, utantill. Vi är så jävla bäst.

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 01:29:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0