Skolstart

Skolan har börjat. Det var mys att träffa klassen igen, men mindre mys när jag insåg att min schema mer eller mindre kommer ta livet av mig detta läsåret. Men det är nice.
Vi tog skolfoto igår. Och om jag (som jag nästan är 100 på) ser ut som en fet, naken kossa kommer jag... Dö. Eller? Är det verkligen så himla farligt att bli dålig på skolfotot? MEN JA! SJÄLVKLART!! Det är det! För som någon sa, hela Växjö kommer ju förfan titta i den jävla skolkatalogen sen. Och granska varenda jävel. Och... Av någon anledning ska omvårdnadsklasserna vara extra kul att titta på. Fråga mig inte varför.

Även om skolfotot var ett totalt nederlag igår, så vart retsen av eftermiddagen/kvällen sjukt nice. När jag slutatde stack jag, Bullen, Emmerlina, David, Jesper och Viktor till Skåres och fikade. Jag bowlade vid fem och då åkte folket hem till Bullen och mötte mig vid bussen sen när jag kom hem. Vi gick hem till mig och åt tacos. Och spelade Buzz. Och snackade massa skit. Och hade det bara allmänt trevligt.

För övrigt lyssnar jag väldigt mycket på Lily Allen just nu. Love her. På något vis.

Smile
 
Everythings just wonderful


Kommentarer
Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ?

Ska fan bli stjärna på mitt senaste vblobb :D hahaha kolla på mitt senaste vblogg så vet du vad pinsamt betyder :D haha, men det skiter jag i.Bloggen är som sagt byggt på åsikter och killen som bjuder på sig själv.Nu ska jag sova är trött. Godafton

2009-08-23 @ 03:13:59
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0