nervös

Jag väljer att inleda detta inlägget med ett stort GRATTIS till syster Erika som fyller 19 år idag! :)
Sen fortsätter jag med att säga att denna dagen har varit sjukt trevlig och rolig!!! (Fast mindre roligt att både jag och David har suttit och snörvlat som as. Är förkyld. Har ont i halsen och min näsa är hur jävla täpt som helst. Tack för att du smittade mig David :))

Kom hem för en timme sen ungefär. Jag, David, Erika, Adam, mamma och pappa har varit och firat Erikas födelsedag med att spela bowling och äta ute. Och för er som vill veta, så råkade servitrisen spilla lite cola i mitt hår :) Och maten var god, men tyvärr kännde jag inte så mycket smak av den... Men efterätten däremot! Den smakade som fan! Och det smakade gott! I vilket fall som helst var det verkligen mysigt idag. Det borde göras om!

Nu ska jag sova. För imorgon ska hela huset gå upp klockan sex. Vi ska ha åkt hemifrån klockan sju. Imorgon ska jag tävla i Karlskrona. Det är SM. Jag är nervös. Jag kommer dö. Jag kanske blir jättesjuk i natt så jag inte kan åka?! (:D) Eller nä, eller? Jag vill inte bli sjuk egentligen. Jag är bara nervös. Hum... Jag hoppas det går bra. Det SKA gå bra. Det ger jag mig fan på nu.

Nähä, ska gå och snyta mig. Borsta tänderna. Ställa klockan på 06,00. Gosa med mitt täcke och snora ner min kudde lite. Sjukt trevligt :)
Längtar till imorgon kväll när David kommer!









Kommentarer
Postat av: ANNA

SV. Tack ska du ha =) dsm!

2009-08-16 @ 11:53:34
URL: http://annabananii.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, mina bröst på första bilden,grrrr

2009-08-16 @ 16:33:36
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0