user..?

Jobbis, jobbis, jobbis. Tro det eller ej men jag överlevde ännu en dag. Och att denna dagen har varit bland den lättaste och snabbaste dagen denna veckan är svårt att förstå. Dock har jag drabbats av ett x antal hjärnsläpp (och nej, det beror inte alls på att jag knappt sov något i natt eftersom jag hade en David jämte mig som puttade mig närmare och närmare kanten på sängen, så jag tillslut fick använda ungfär 50 cm av den... Och inte var det varmt inte. Nej... Det var V-A-R-M-T. Vänta. Påstod jag nyss att mina hjärnsläpp inte berodde på dessa två orsakerna? Okej, förlåt jag ljög. Men vet ni, det var sjukt mysigt, därför känns biverkningar som lite trängsel svett och hjärnsläpp ganska okej)

Kommentarer
Postat av: Valentina

Tack detsamma :)

Haft en bra dag?

2009-08-06 @ 22:08:39
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg

2009-08-06 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0