back on track

Då vart man tillbaka till verkligheten igen och jag är redan stressad.
Jag får magsår bara av att tänka på imorgon, alltid stress på fredagar men imorgon är det extra stressigt, eftersom jag har punka på min cykel, så jag får nog gå till skolan efter morgonpasset. Det betyder att jag har 50 minuter på mig att ta mig från Värendsvallen till Teknikum, plus att jag ska duscha. Jag känner ju redan nu hur dåligt det kommer gå och hur dåligt jag kommer må!

Skolan idag var rooolig, jag har verkligen saknat att dampa runt med mina älsklingar i klassen! Det är ju nästan bara därför det var kul idag, lektionerna var bara sega...
Jag var och fkade på Brokvist med Sandra och Alex idag, det var riktigt mys. Och på lördag blir det nog film-mys med de två, eller något annat kul som vi hittar på!

Nu ska jag sova, så det kan bli fredag och sen helg
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0