hehe

Omg, jag har vart med om två sämst saker idag, som jag ALDRIG vart med om förut.

I förmiddags var jag och mamma hos läkaren för att kolla mitt huvud och kanske få reda på varför jag har så ont hela tiden. Lilla Per-Åke, min läkare, tog blodtrycket och testade mina reflexer, frågade hela tiden om jag var yr och massa annat, tog ungefär en halvtimme. Innan jag fick gå skulle jag ta blodprov och då, då kände jag att jag började bli yr.
- Nu, nu är jag yr, sa jag samtidigt som jag började se stjärnor och bli snurrig.
Några sekunder senare svimmade jag. Och det var fett läskigt, har aldrig gjort det innan. Kändes som jag var borta flera timmar och jag hann typ drömma, helt sjukt. Vaknade av att jag låg ner och mamma och sköterskan höll mig i handen. Haha, då började jag gråta för det var så läskigt!
Kunde varken dansa eller tröna idag, för har mått illa till och från sen dess.

Och innan när jag kom hem så skulle jag stänga av larmet, men det funkade inte med min lilla plastbit. Så jag skulle stänga av det med koden, men fan jag kom ju inte ihåg den. Ringde mamma och pappa i panik, men båda två hade sina mobiler avstängda. Och då ringde de från Securitas och bad om koden man ska ge när larmet går, och den kom jag självklart inte ihåg. Så killen som ringde sa att det skulle komma en väktare så jag fick legetimera mig.

Härlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Erika

herrregud :O:O

2009-01-26 @ 19:40:40
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: sexy boy

hahahah larmet XD hahahahhahahahhahaha (K)

2009-01-26 @ 19:49:16
Postat av: Emily

Det var väl värst vad mycket du var med om!

Hoppas att det gick bra sen :)

2009-01-27 @ 11:12:53
URL: http://zyprex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0