hej hå

Snart är ännu en vecka slut och jag har hunnit göra massa besök hos olika personer med mamma för att jag ska må bra. I måndags var jag hos läkarn och gjorde massa tester, sen var jag hos SYV i tisdags och pratade så jag hoppas att allt ska lösa sig där med. Och idag var jag hos Optikern och kollade synen, linserna och skaffade ett intyg till körkortet. Iallafall, min huvudvärk har inget att göra med min syn att göra, så nu blir det att ringa till Sjukgymnasten för att få en tid där. Och vänta på svaren från mitt blodprov. Och sen ta blodtrycket igen, lalalalalalala. Härligt!

Något jag gjort lite mindre denna veckan är att plugga. Så nu ska jag göra det, och sen sova.
Imon ska jag mysa med David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0