lill-lördag

Ännu en onsdag är här, men idag känns det faktist en aning lättare att vara i skolan, när man vet att imorgon, då är jag ledig. Då ska jag nog träffa Nina en stund på stan, vi ska äta på något mys ställe eller något i den stilen. Och det kan verkligen behövas, så vi kan ta igen all tid vi har missat, eftersom det nästan är ett halvår sen vi umgicks, och tro vad ni vill -men jag har saknat det.

Ikväll ska jag till David, vi ska se Titanic hoppas jag! :) <3
Sen ska jag hem och ha Disney-maraton hade jag tänkt mig. Det kommer bli nice!


Kommentarer
Postat av: LINA

sv: då tycker jag du kan ge mig dom .... HAHAHA



Du har smexiga ögon Grrr

2009-01-24 @ 16:58:36
URL: http://missinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0