lördagsgodis

Idag har det skett en förändring i min blogg igen.
Jag har gjort om designen ännu en gång, men denna gången blev jag nöjd, så nu tror jag nog att den får se ut såhär ett tag.

Idag har varit en bra dag, jag har myst med familjen hela dagen.
Jag drog med mamma och pappa till Dalbo vårdcentral i förmiddags eftersom det var öppet hus idag. Vi tittade runt lite på alla avdelningar, och när vi var vid sjukgymnasten blev jag offer för en jounalist som frågade massa frågor om varför jag var här osv. När det kom fram att jag var friidrottare ställde han en massa frågor om det. Fick vara med på bild också, men en av sjuksköterskorna. Jag satt på en motionscykel och hon stod jämte, vacker vackert. Jag tyckte iallafall att det var intressant att vara där, och just nu känns det som att bli ambulansjukvådare är mitt första alternativ.
Jag följde med mamma och handlade sen, först var vi inne på Lindex och provade lite kläder, jag köpte en klänning och en kofta, mamma köpte en klänning.
Pappa spelade match idag, så efter vi handlat färdigt åkte vi ner till bowlinghallen och tittade på honom. Idag vann laget, grattis till dem!

Har spelat PS2 med Erika i eftermiddag och nu väntar jag bara på att Ellen ska sluta jobba så att jag kan åka hem till henne och mysa. David skulle också vart med, men gullplutten har fått nackspärr, så idag är det bara jag och Ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0