måndagsdvala

Sicken dag.
Vaknade i morse med huvud och mensvärk. Stoppade i mig några tabletter och sen sov jag hela vägen i bussen till skolan. Ville inte vara hemma idag, eftersom vi skulle ha Estetiskt val för första gången idag.
Har gått runt lite i min egna lilla värld i skolan och varit lite frånvarande. Men det gick ändå hyffsat fort. Vid ett gick vi ner till Norrtull och irrade runt lite, sen hittade vi rätt. Jag har dans som mitt estetiska. Och jag måste säga att det var grymt svårt. Mina 7 års danskunskaper visade sig inte ett dugg. Och Ramona som vi ska ha som lärare var duktigt, rolig och glad, men jag tyckte det var för mycket skaka rumpa för att jag skulle hänga med. Jag får väl säga att det var en hyffsad bra första gång. Hoppas på att bli bra, bättre och bäst sen!
- Vi ska ju trots allt ha en liten uppvisning senare i vår, hjälp!

Ingen träning idag, mår inte tillräckligt bra för det. Ska stoppa i mig några tabletter till, sen välja en film som jag ska titta lite på och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0