Mat mat och mer mat

Okej, jag konstaterade nyss att så mycket jag har ätit idag, har jag inte ätit på länge.
Vi hade fika och lek idag på mentors-tiden. Alla skulle ha mig sig lite fika. Så tänk er då ungeför 20 glada tjejer (och en kille) med en hög kakor och sån skit var. Fattar ni då hur mycket vi åt? Anyway, det var grymt mysigt iallafall. Även om leken kanske blev lite för tävlingsinriktad i slutet?

Har myst nere i källaren ikväll. Jag låg där nere med mitt täcke, en kopp te, knäckebröd och apelsin och tittade på Kjejsarens nya stil. Disney är, och har alltid varit, en favorit.
Jag har kommit på att te- det är my kind of cup of the.
Kvällen till ära har jag druckit två koppar grönt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0